zaterdag 16 april 2011

Shoplog: Catrice


Afgelopen week ben ik na school nog even naar de stad geweest met een vriendin om te kijken of de nieuwe collectie van Catrice er nou eindelijk lag. En dat was gelukkig wel het geval. Ik heb een paar spulletjes geshopt, alleen de oogschaduws zijn niet van de nieuwe collectie.

Ik zal als eerste beginnen met de oogschaduws. Ik heb er 3 gehaald: Pink Rock Super Star, Grey's Philosophy en Gilbert's Grapefruit.

Pink Rock Super Star
Hierboven zie je 'Pink Rock Super Star'. Ik hou persoonlijk niet zo van fel roze oogschaduw, omdat ik het niet goed kan aanbrengen en het dan snel kan gaan lijken dat je ontstoken ogen hebt. Ik heb deze dan ook niet gekocht als oogschaduw, maar als blush. Hij is erg gepigmenteerd dus je moet wel oppassen dat je niet teveel opbrengt.

Gilbert's Grapefruit
In het echt is 'Gilbert's Grapefruit' echt veel rozer. Heel lichtroze, wat een beetje nijgt naar de peachy kant met mooie shimmers. Jammer genoeg is deze niet heel erg gepigmenteerd. Gewoon, wel oké zeg maar.

Grey's Philosophy
'Grey's Philosophy' is een mooie grijs, bruin, taupe-achtige kleur. Hij is moeilijk te benoemen. Hij past qua kleur heel erg mooi bij Gilbert's Grapefruit.


Swatches! Hier zie je van links naar rechts: Pink Rock Super Star, Gilbert's Grapefruit, Grey's Philosophy. Pink Rock Super Star is erg goed gepigmenteerd, Gilbert's Grapefruit normaal tot matig en Grey's Philosophy nogal slecht! Vooral de laatste valt me heel erg tegen! Ik moet wel zeggen dat alle kleuren nog ietsje pietsje gepigmenteerder zijn in het echt dan op de foto.
Deze oogschaduws zijn €2,79 per stuk.

Dan is het tijd voor de nagellak, haha! Ik was erg benieuwd naar de nieuwe nagellakjes! Ik heb toch niet gelijk alles wat ik wou hebben gepakt maar 3 die ik mooi vond. Ik zou nog graag een nude lakje willen, Bye Bye Birdie en Up In The Air. Maar goed eerst deze lakjes:


v.l.n.r. Dirty Berry, Strayberry Field Forever, Petit Four As Dessert
Dirty Berry is een prachtig paars blauw lakje met hele mooie (een beetje holografische) glitters.
Strayberry Field Forever is een mooie rood roze lakje. Op de foto lijkt ie meer rood oranje maar dat is ie niet in het echt!
Petit Four As Dessert is echt een prachtig nude lakje!
Catrice lakjes zijn €2,50 per stuk.

Peach Sorbet
Peach Sorbet is echt een prachtige blush! Het grote vlak is roze peachy achtig, en het rechtse kleinere vlak is licht peachy. Hij is erg goed gepigmenteerd en is gewoon heel erg fijn! Deze kost €3,50. Geen geld voor een prachtige blush waar je ook nog eens aardig lang mee doet.

Catrice is te koop bij de Kruidvat of Trekpleister. 

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? En als jullie ergens een review van willen zien hoor ik het graag!