dinsdag 26 april 2011

Shoplog: H&M


Maandag na school ging ik nog even lekker shoppen in de stad met een vriendin! Ik ben eigenlijk alleen geslaagd bij de H&M.


Als eerste deze oorbellen. Ze zaten allemaal in 1 pakje. Ze kosten normaal 5 euro, maar ze waren afgeprijsd naar 2 euro en 45 cent. Een koopje voor 3 paar mooie oorbellen! Ik heb ze vooral gekocht voor de veren want die vind ik echt heel gaaf!


Ook heb ik een korte mouwen shirt gekocht met details op de schouders en een langer beige vest van een dunne stof. Ook allebei afgeprijsd! Het shirtje is lichtroze (op de foto lijkt 'ie een beetje wit, maar hij is toch echt lichtroze). Op de foto hieronder zie je goed de details op de schouders. Het shirtje kostte maar 5 euro (eerst dus 10 euro). Het vest kostte 13 euro (eerst 20).

Details


Ook heb ik nog een luchtig beige blousje gekocht van H&M Divided. Hij is erg luchtig en dat vind ik altijd heerlijk voor in de lente en zomer. 

Detail


En nog een aardig lichte kleur skinny jeans. Deze jeans was maar 10 euro, ja echt! En geeneens afgeprijsd. Goedkoop he? Hij zit mooi en is lekker strak. Hij is er in 3 verschillende kleuren, deze en nog twee tinten donkerder. Ik had deze kleur nog niet in een skinny jeans dus ik koos voor deze!

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten