woensdag 18 mei 2011

Tag: My Handwriting


Waarschijnlijk heb je deze tag wel op meerdere blogs voorbij zien komen, maar ik vond 'm zo leuk dat ik  'm ook doe! Op Unique Style stond dat iedereen die deze tag wou overnemen, hem mocht overnemen. Dat heb ik dus ook gedaan!

In deze tag is het de bedoeling om je handschrift te laten zien, door middel van de onderstaande vragen te beantwoorden.


1. What’s your name/your blogger name?

2. What’s your blog’s name/URL?
3. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favorite quote?
5. Your favorite song?
6. Your favorite band/singers?
7. Anything else you want to say?
8. Tag three to five other people.



Hmm, mijn handschrift. Ik ben er erg tevreden mee. Het is niet het mooiste van het mooiste, maar wel leesbaar en netjes, toch?

Zoals jullie kunnen zien bij vraag 8 mag iedereen deze tag overnemen die 'm wil doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten