maandag 2 mei 2011

Uitslag poll + nieuwe poll

Mijn vorige poll ging over hoe oud je was. Ik vond het wel interessant om te weten hoe oud gemiddeld mijn lezers en bezoekers zijn. Dit is de uitslag:

4 personen (11%) zijn 10 tot en met 13 jaar.
18 personen (51%) zijn 14 tot en met 16 jaar.
7 personen (20%) zijn 17 tot en met 19 jaar.
4 personen (11%) zijn 20 tot en met 30 jaar.
En 2 personen (5%) zijn 30 jaar of ouder.

De grote meerderheid is dus 14 tot en met 16 jaar. In totaal waren er 35 stemmen, niet heel veel maar ik vind het wel aangezien ik mijn blog nog maar net begonnen ben! Ik wil jullie bedanken voor het stemmen als je gestemd hebt en jullie vragen om op mijn nieuwe pol te stemmen. Ik wil jullie namelijk vragen of jullie het fijn vinden dat artikelen op een vaste tijd online komen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan 7 uur 's ochtends, 6 uur 's avonds of iets anders.. Wat jullie willen!
Ik zou het erg op prijs stellen als jullie willen stemmen! De poll staat in de rechter kolom!

Wat vind jij nou het handigst, hoe laat moeten de artikelen online komen? Of maakt het jou helemaal niks uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten