zondag 8 mei 2011

Mini shoplog 50% korting kruidvat

Natuurlijk ben ik toen de 50% korting op alle make-up in de Kruidvat ook even langs geweest! Jammer genoeg was bijna alles al uitverkocht! Echt stom... Ook heeft onze Kruidvat nog steeds niet de nieuwe collectie van Catrice..

Ik heb een lipglossje en een nagellakje gekocht.



Het lipglossje heb ik in de kleur naturally pink (050). Een mooi natuurlijk lief roze kleurtje.
Het nagellakje heb ik in de kleur london weather's forecast. Niet echt een zomer kleurtje! Maar onze Kruidvat heeft niet alleen de nieuwe collecties nog niet, ook hebben ze van de oude collectie maar 9 kleuren staan.. En ook 9 oogschaduws, en ook maar een bepaald aantal lipglossjes! Echt heel erg jammer..

Als jullie ergens een review van willen zien hoor ik dat graag! En hebben jullie nog wat gescoord bij de 50% korting actie van Kruidvat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten