woensdag 20 april 2011

Outfit: Sunny day

Wat een heeeeerlijk weer is het vandaag zeg! Ik was al lekker vroeg uit van school, ben net naar de stad geweest (niks gekocht, ik zag wel nog een heel leuk shortje bij de H&M maar er stond zo'n lange rij bij de pashokjes dat ik dacht dat ik ze een andere keer nog wel ging passen!) en heb nog een lekker ijsje gekocht! Vanmiddag moet ik eerst huiswerk maken.. Maar dat ga ik wel doen onder het genot van het zonnetje! (En stiekem misschien wel nog een ijsje..) Daarna ga ik nog naar een vriendin toe!


Ik heb hier een blousje aan van de H&M, een rokje van de H&M, en een panty van mijn moeder. ;) Ik had er vandaag ook nog sieraden bij aan maar ik heb deze foto's gemaakt toen ik thuis kwam en dan doe ik altijd mijn sieraden gelijk af. Vergeten op de foto te zetten dus, dom..

Details:



En wat doen jullie op zo'n zonnige dag zoals vandaag? En vinden jullie dit een leuke outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten