vrijdag 15 april 2011

Life of Lisa

Hoi! Waarschijnlijk zullen niet veel mensen dit lezen, omdat dit nog maar mijn eerste bericht is maar toch. ;)
Dit is mijn blog Life of Lisa. Het is de bedoeling dat ik hier berichten ga maken over mijn leven. Dat betekent berichten over mode, beauty, lifestyle en mijn hobby's. Ik heb expres geen naam gedaan waar iets van mode of beauty in zit want daar zit ik dan echt aan 'vast' en dat wil ik niet. Ik wil schrijven waarover ik wil en wat me op dat moment interesseert!
Je kan dus outfits verwachten van mijzelf, trends, wishlist, shoplogs, reviews, veel over nagellak, fotografie, en nog veel meer! Het hangt er natuurlijk ook een beetje van af wat jullie leuk vinden. :)
Aan mijn lay-out gaan nog dingen veranderen, ik wil bijvoorbeeld een mooie header maar ik moet nog even uitvogelen hoe dat moet. Ik ben daar namelijk heel slecht in, heb het al een keer geprobeerd maar toen lukte het ook niet echt. Maar dat komt allemaal wel goed :)
Ik hoop in ieder geval dat jullie vaak op mijn blog zullen kijken, en me gaan volgen!

bron: Tumblr

Liefs van Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten